Zadzwoń Napisz do nas Szukaj
Facebook

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Od 18 marca 2024 r. Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze. 

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą płatność Twoją kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

  • Możesz otrzymać od nas dwie wiadomości – SMS i push z aplikacji SGB Mobile:

  • W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
  • Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
  • Dalsze płatności kartą będą możliwe.

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).

Zobacz przed czym ostrzegamy

Poznaj najważniejsze zasady bezpieczeństwa w internecie

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty?

Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!

przejdź do kontaktu