Takie Konto MOBILNE
TAKIE KONTO MOBILNE! Tak dbamy o tych, którzy lubią być online. Konto dla osób, które lubią korzystać z bankowości online. Z nim wiele bankowych spraw załatwisz wygodnie, gdzie i kiedy chcesz – przez aplikację mobilną w telefonie lub przez internet.
Takie konto mobilne to:
- 0 zł za konto przy łącznych wpływach min. 1500 zł miesięcznie
- 0 zł za kartę przy płatnościach na łączną kwotę min. 500 zł miesięcznie
- 0 zł za krajowe przelewy przez internet
- 0 zł za wypłaty w bankomatach SGB i BPS
- 0 zł za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce oznaczonych logo BLIK
- dostęp do płatności mobilnych i BLIKA
- możliwość otwarcia bez wizyty w Banku poprzez SGB Mobile
Otwórz w aplikacji SGB Mobile Konto mobilne. Nie musisz iść do banku, wystarczy Twój smartfon. Korzystaj swobodnie z Autopay, zarządzaj subskrypcjami. Pozwól nam ułatwiać Ci życie z aplikacją SGB Mobile.
Jak otworzyć Konto mobilne na selfie? Zobacz na filmie instruktażowym
Pobierz aplikację SGB Mobile! W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep (Google Play, App Store) i pobierz aplikację.
Dowiedz się więcej o aplikacji SGB Mobile.
Do konta mobilnego dostaniesz:
- nowoczesną, pionową kartę płatniczą, którą możesz płacić zbliżeniowo – a mobilnie od razu po założeniu konta, zanim dostaniesz ją fizycznie
- płatności mobilne – telefonem lub zegarkiem z funkcją płatności mobilnych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay i Fitbit Pay
- funkcjonalną i bezpieczną aplikację mobilną SGB Mobile z BLIKIEM, Autopay i Active
- przyjazną i przejrzystą bankowość internetową
Ważne informacje
Opłata za prowadzenie konta wynosi 0 zł, przy łącznych wpływach min. 1500 zł miesięcznie. W przeciwnym wypadku pobierana jest opłata 10 zł miesięcznie. Opłata za kartę wynosi 0 zł, przy łącznych płatnościach min. 500 zł miesięcznie. W przeciwnym wypadku pobierana jest opłata za kartę – 5 zł miesięcznie. W ramach Takiego konta mobilnego możesz korzystać z różnych produktów i usług. Szczegóły oferty oraz wysokość oprocentowania i pozostałych opłat i prowizji dostępne są w Tabeli prowizji i opłat dla Klientów Indywidualnych.
Oferta Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku, który oferuje Konto mobilne. W procesie zdalnego otwarcia Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB. Podany czas otwarcia Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Konta mobilnego.