Zadzwoń Napisz do nas Szukaj
Facebook

Call Center - Infolinia SGB

Call Center - Infolinia SGB

Infolinia SGB zapewnia kompleksową obsługę klientów Zrzeszenia SGB. Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.  

  • bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, Portfel SGB, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay, GarminPay i Xiaomi Pay,
  • karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki, wnioski o karty płatnicze,
  • bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes (w bankach z systemem def3000), m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości,
  • trwały nośnik – Moje dokumenty SGB,
  • Tarcza Antykryzysowa,
  • informacja o promocjach zrzeszeniowych,
  • informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.

Teraz dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

  • pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
  • pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.

W godzinach od 8:00 do 16:00 czynne są również telefony Banku: 65 5 370 006 oraz 65 5 370 090. 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty?

Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!

przejdź do kontaktu