Zadzwoń Napisz do nas Szukaj
Kursy walut Facebook

VISA MOBILE

Nowe płatności online Visa Mobile dostępne dla klientów Banków Spółdzielczych SGB.

Visa Mobile sprawia, że transakcje online będą łatwiejsze. Po wybraniu tej metody płatności wystarczy chwila, by zapłacić kartą Visa w sklepie internetowym. 
Visa Mobile została zaprojektowana, by proces płatności kartą w sklepie internetowym nie wymagał już wprowadzania danych karty, przeklikiwania kolejnych okienek, czy podawania haseł.

Płatności Visa Mobile są szybkie, proste i przyjemne. 

  1. Teraz, aby zapłacić w internecie, wpisujesz numer swojego telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji.
  2. Płacąc Visa Mobile, masz więcej czasu na swoje sprawy.
  3. Gdyby jednak coś poszło nie tak, płacąc Visa, możesz odzyskać pieniądze.
  4. Nie podajesz danych karty, są przechowywane w bezpiecznych systemach Visa.
  5. W Visa Mobile przechowywane są historie zakupów, więc masz pełną kontrolę swoich wydatków

Płać w internecie łatwo i bezpiecznie.  Dzięki tokenizacji płatność Visa Mobile jest standardową transakcją online bez obecności karty. Sklep nie musi znać danych karty użytkownika, aby ten mógł z niej w łatwy sposób skorzystać do płatności online.

Jak aktywować Visa Mobile w SGB Mobile

  • Na widoku swojej karty VISA wybierz ikonę „Więcej akcji” wyświetli się rozwijana lista, kliknij przycisk „Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty”,
  • Wyświetli się komunikat o aktywacji płatności Visa Mobile dla wybranej karty Visa,
  • Podaj oraz powtórz adres mailowy. Na wskazany adres e-mail otrzymasz kody aktywacyjny, który należy wpisać w kolejnym etapie. Twój numer telefonu zostanie automatycznie uzupełniony zgodnie z tym jaki został zarejestrowany w banku,
  • Przeczytaj i udziel wymaganych zgód i kliknij przycisk „Dalej”,
  • Aby potwierdzić chęć uruchomienia płatności Visa Mobile wpisz PIN do aplikacji i kliknij przycisk „Dalej”,
  • Następnie wpisz kod weryfikacyjny przesłany na adres e-mail i kliknij przycisk „Potwierdź”,
  • Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.


Ustawienia płatności Visa Mobile w SGB Mobile dostępne są z poziomu Profilu. Z tego poziomu możesz zarządzać kartami i aplikacją oraz wyłączyć wcześniej uruchomioną usługę. Również tutaj może dokonać aktywacji usługi. Kliknij przycisk „Zarządzaj kartami i aplikacją”. Jeśli wcześniej aktywowałeś usługę dla wybranej karty Visa, możesz ustawić 
aplikację SGB Mobile jako domyślną do płatności Visa Mobile. Możesz też dodać kolejną kartę Visa i ustawić domyślną do wykonywania płatności Visa Mobile. W Ustawieniach Visa Mobile możesz również wyłączyć płatności. 

W jaki sposób mogę aktywować Visa Mobile gdy nie mam SGB Mobile

  • Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.
  • Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:podaj i potwierdź swój adres e-mail oraz ustaw hasło do konta Visa Mobile, podaj i potwierdź swój numer telefonu (ten numer będziesz podawać przy płatności Visa Mobile w sklepie internetowym) ustaw PIN, którym będziesz logować się do aplikacji Visa Mobile (możesz też ustawić logowanie przy użyciu biometrii).
  • Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
  • Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile).
  • Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB, aby go dodać.

Jak zapłacę Visa Mobile

  • Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
  • Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile
  • W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
  • Zatwierdź płatność na telefonie w aplikacji Visa Mobile lub w SGB Mobile (jeśli ustawiłeś aplikację SGB Mobile jako domyślną do płatności Visa Mobile). Po otrzymaniu powiadomienia w aplikacji SGB Mobile, potwierdź wykonanie transakcji poprzez wpisanie kodu PIN do aplikacji SGB Mobile. Możesz sprawdzić status płatności w historii karty Visa.

Autoryzacja płatności Visa Mobile w SGB Mobile jest dostępna róweniż z poziomu Profilu, sekcja “Autoryzacja”. Na liście autoryzacji pojawią się transakcje oczekujące na potwierdzenie. Transakcje należy potwierdzić PIN-em do aplikacji. Zostanie wyświetlony komunikat, że transakcja została potwierdzona. 

Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji – zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji Visa Mobile i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB.


Szczegóły dostępne na stronie Visa Mobile w SGB

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty?

Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!

przejdź do kontaktu